جام حذفی آرشیو خبر ها
الگری: در فوتبال بدون برنامه راهی به جایی نخواهی برد

الگری: در فوتبال بدون برنامه راهی به جایی نخواهی برد

یوونتوس سال جدید میلادی را با کسب یک برتری پرگل در رقابت های کوپا ایتالیا شروع کرد و توانست با نتیجه شش بر یک مقابل سالرنیتانا به پیروزی برسد. مکس الگری، مربی بیانکونری معتقد است واکنش تیم و شاگردانش در این بازی رضایت بخش بوده:

 

سال گذشته برابر این تیم نتیجه خوبی نگرفتیم و پیروزی امشب نشان می دهد که خوب کار کردیم و این نشانه خوبی برای ماست. می توانیم برداشت کنیم که شرایط مان خوب است اما مطمئنا یکشنبه با تیم متفاوتی روبرو خواهیم شد که پیچیدگی های خود را خواهد داشت. در لحظاتی از فصل حضور داریم که از نظر فیزیکی بازیکنان در امادگی مناسبی به سر می برند، امروز خیلی خوب تر از گذشته بازی کردیم، تقریبا همه وظایف را به خوبی ایفا کردند، گل خوردیم و بسیار خوب و سریع واکنش نشان دادیم، در خط حمله نمایش تیم بهتر شده بود، دوندگی و تحرک خط حمله موثر بود. باید روان تر و شفاف تر بازی کنیم در این دیدار نیز به ویژه درنیمه نخست اشتباهاتی داشتیم.

 

کیه زا و ییلدیز

 

در فوتبال امروزی بازیکنانی که از روی نیمکت به زمین می ایند بسیار ارزشمند هستند و خصوصیات خاص خود را دارند. امشب فدریکو خوب بازی کرد. باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود، ایا در بازی هجومی بازیکنان بیشتر از قبل حضور خواهند داشت و توانایی هجومی ما بالاتر خواهد رفت یا خیر. همه چی به پیشرفت بازیکنان بستگی دارد. کنان ییلدیز مرد باهوشی ست، او دوست دارد کارهای بزرگ و خارق العاده ای انجام دهد و برای بهبود خودش هر روز تلاش می کند.

 

و اما برگشت به عنوان مربی

 

من همیشه مربی بودم. یووه یک باشگاه بسیار قدرتمند است، سال گذشته با تمام مشکلات باشگاه در کنار من ایستاد، فدریکو کروبینی به من کمک کرد، برای اینکه فصل را به خوبی به پایان برسانیم با هم تلاش کردیم. ما یک فینال را در سویا به شکل جسورانه ای از دست دادیم، انچه که امروز به دست می اوردیم نتیجه فصل گذشته نیز هست. ما نیم فصل نخست خوبی را داریم، هیچ چیز در شش ماه به دست نمی اید و نتایج با یک شش ماه ساخته نمی شود. ما بدون استرس و هیجان کار می کنیم، در یووه پیروز شدن امری عادی ست.

 

هدف

 

ما باید در میان چهار تیم نخست جدول قرار بگیریم. اگر به آنجا برسیم همه چیز کاملا متفاوت خواهد شد و شکل دیگری خواهد گرفت. ما باید خودمان را با شرایطی که داریم وفق دهیم و برای فصل بعد برنامه ریزی کنیم و برای آن چیزی که در آینده می خواهیم تمرکز کنیم زیرا بدون برنامه اوضاع کاملا بهم ریخته است.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: